Цикл семінарів про ефективне управління діяльністю підприємств сфери гостинності для викладачів кафедри готельно-ресторанної справи з ініціативи доцента Олександра Миколайовича Люльки продовжив керівник відділу POS-систем Олег Гальченко.

Спеціаліст компанії «Expert Solution» розповів про нові можливості комплексної автоматизації готельних підприємств. Автоматизована система управління готелем «SERVIO Hotel» забезпечує ефективну роботу всіх служб підприємства з розмежуванням функцій співробітників за рахунок індивідуального доступу до системи. Система включає такі модулі, як «Базовий», «Продажі», «Бухгалтерія», «Статистика і звітність», «Адміністрування», «Модулі зовнішніх систем». Фахівець професійно ознайомив викладачів з можливостям автоматизації у модулі «Базовий» таких операцій, як поселення і реєстрація гостей, бронювання номерів з врахуванням побажань гостя, створення електронних ключів-карток, реєстрація повідомлень, управління персоналом готелю, зокрема роботою портьє. Керівник відділу POS-систем Олег Гальченко наголосив на функціональних можливостях системи автоматизації «SERVIO Hotel»; простоті й зручності використання; рівні та якості технічної й програмної підтримки; можливості модернізації системи. Сфера гостинності потребує якісних програмних продуктів, які враховують особливості вітчизняного ринку і можуть стати ефективним механізмом підвищення соціально-економічної ефективності підприємств готельно-ресторанного господарства.

Дисципліна «Електронні системи готельно-ресторанного господарства», що викладається студентам спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», передбачає теоретичне вивчення існуючих на ринку мультифункціональних автоматизованих систем управління та набуття студентами практичних навиків щодо їхнього використання на підприємствах готельно-ресторанного господарства.